3/10/08

PERQUE THESSEU ?

Diuen, que en Tesseu, com la majoria dels antics herois grecs, va acabar sucumbint al seu destí, això si, un destí escollit lliurament, i que es va anar forjant amb el dia a dia, vivint la seva infància i adolescència, sense saber d'on era realment, fins que va emprendre un viatge iniciàtic des de el seu poble natal, fins a Atenes, ciutat on va morir i a la que va dirigir i estimar profundament, fins al punt del sacrifici.

Aquí acaba el mite.

Soc un de tants i tants nouvinguts, que no sé a hores d'ara acabaré sucumbint al meu destí, això si, escollit lliurement, he nascut a una ciutat, he viscut a la metròpoli, hores d'ara, el que sé segur, és on m’agradaria morir:
Al poble que m'ha acollit, on m'he integrat i on creixen els meus fills. Finalment puc dir d'on soc i d'on em sento, i de ben segur d'on son i d'on es senten molta de la gent que ha decidit venir a un dels pobles més especials del Montseny, a Sant Pere de Vilamajor, especial en molts aspectes, ep! ara no us parlaré de les casuístiques de població, economia o qualsevol de les IES, això ja ho fa prou bé al nostre amic de perspectiva , jo us parlaré de safareig, de política, per que heu de saber, que en aquest poble meravellós, es guarda tot menys...... ELS SECRETS, perquè des de LA TORRE, res s'escapa al seu esguard.

Tesseu.